جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
منتخب دیگران پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۰۰:۱۶

اعمال تغییرات ساختاری جدید در شرکت نفت و گاز اروندان
ایران دریلینگ: پس از بررسی ساختار و مطالعات انجام شده، تغییرات ساختاری به همراه انتصاب‌های جدید در شرکت نفت و گاز اروندان اجرایی شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، با توجه به گستردگی ماموریت‌های شرکت نفت و گاز اروندان در ارتباط با توسعه فعالیت‌های شرکت در جهت تحقق اهداف تولید تا مرز یک میلیون و چهارصد هزار بشکه در روز در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ و با عنایت به نزدیکی آغاز بکار بهره‌برداری از فازهای اول کارخانجات بهره‌برداری نمک‌زدایی غرب کارون، آزادگان شمالی، یادآوران و جفیر، همچنین راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها و پیش تصفیه‌خانه‌های تامین آب صنعتی این کارخانجات، مدیران این شرکت اقدام به انجام اصلاحات ساختاری و ایجاد سمت‌های جدید، جابجایی و استفاده از تجارب و پتانسیل کارشناسان و کارکنان در حوزه‌های کاری مختلف شرکت کردند. به همین جهت طی برگزاری جلسه معارفه با حضور کلیه مسئولین شرکت در منطقه دارخوین انتصاب های زیر صورت گرفت.

براین اساس طی احکام جداگانه‌ای از طرف سلطان کمالی؛ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، رامین حاتمی به عنوان مدیر هماهنگی عملیات تولید، مسلم رحیمی به عنوان مدیر منطقه دارخوین، رضا نوشادی ضمن حفظ سمت سرپرستی طرح توسعه و ساخت کارخانه بهره‌برداری و نمک‌زدایی غرب کارون به عنوان سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت اروندان، شهرام اردیان به عنوان سرپرست مدیریت منطقه آزادگان، غلام علی میگلی نژاد به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل شرکت اروندان و مجتبی مرادی عنایت به عنوان مشاور و رییس دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان منصوب شدند.

اروندان جوان‌ترین شرکت نفتی ایران است که تولید و توسعه 13 میدان نفتی را برعهده دارد. مجموعه‌ای که با توجه به دارا بودن این تعداد میدان نفتی مسئولیت تولید 10 میلیارد بشکه نفت قابل استحصال به روش طبیعی و با فشار اولیه مخزن را در برنامه‌های خود دارد و در افق 1404، تولید بیش از یک میلیون بشکه نفت را هدف‌گذاری کرده است. آزادگان، دارخوین، یادآوران، سوسنگرد، اروند، جفیر، بندکرخه، سهراب، امید، مشتاق، خرمشهر،یاران و سپهر میدان‌های تحت پوشش شرکت نفت و گاز اروندان است که با تحقق کامل برنامه‌های توسعه‌ای از این میدان‌ها و دستیابی به تولید برنامه‌ریزی شده از این میدان‌ها سرآغاز جدیدی از رویش تمدن جدید نفتی ایران در هزاره سوم است.علاوه‌بر راهبری تولید، این شرکت توسعه میادین نفتی حوزه فعالیت خود را نیز مدنظر قرارداده است. نکته مهم در تولید نفت، همزمانی تزریق گاز جدا شده به صورت امتزاجی به مخزن نفت به منظور جلوگیری از سوزاندن گاز و تولید صیانتی نفت آن هم با توان خروجی فشار بیش از 7500 PSI است، که بالاترین فشار تزریق گاز ایران و خاورمیانه است.


  کد خبر : 607
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :